رادینرادین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه سن داره

رادین ثمره ی عشق ما

برای تو مینویسم پسرم

1392/11/5 17:09
نویسنده : mona
1,215 بازدید
اشتراک گذاری

رادین قشنگم هر روز که میگذره بیشتر وبیشتر دوست دارم و هربار که نگاهت میکنم خدارو شک میکنم که تو فرشته ی  کوچولو به من داده عزیز دلم هر روز که بزرگتر میشی برای منو بابایی بیشتر خودتو لوس میکنی و شیرین بازی درمیاری وقتی باهات حرف میزنیمو بازی میکنیم حسابی برامون میخندی قربون خندهای قشنگت بشم وقتی بهت میگم نفس مامانی بابایی حسودی میکنه چشمک ولی خب چاره چیه اخه شما نفسمی قلب

پسر قشنگم دو روزه که خوابت بهم ریخته و تو روز زیاد میخوابی شب تا 3.4 بیداری کلی گریه میکنی بیتابی میکنی خوابت میاد ولی نمیخوابی وقتی گریه میکنی میخوام بمیرم برات عسلم طاقت گریه ها و اشکای قشنگتو ندارم نگران

دووووووووووووووووووووووست دارم مامانیقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)